090429

Idag har varit ganska great faktiskt :D   Först så skulle vi ju redovisa no som linnéa skrev, men då glömde läraren bort att jag också skulle göra det och var bra för jag hade tappat bort det jag skulle redovis om ;) (känner mej extremt smart ...)
Så nu har jag precis bloggat om rid veckan på mullhyttans riddklubbs blogg. Det känns ganska menlöst för jag tror inte att nån läser den överhuvudtaget. Men det är ju inte så jobbigt att klutta ner några ord idag ;)
Dagens LOL: snacka med oskar och då typ råka han spotta lite så jag fick det i munnen xD (var inte så äckligt som det låter )

Mamsen är och hämtar ut min kära mobil som har varit på lagning. Det har varit så tomt i fickan nu ;)
Har faktiskt börjat insett vad beroende jag är av min tele. Måste sluta med det men jag fattar fortfarande inte vad man gjorde innan man fick mobiler. Men nu vill morfar har datorn för jag sitter inne hos dom för pappa tycker inte om att jag sitter framför datorn på efter middagarna :@


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAha, tänk att hon glömde bort dej x)

2009-04-29 @ 18:15:24
URL: http://linneasblog.devote.se
Postat av: Anonym

Fiina ALice :D <3<3 ses imorogn<33

2009-04-29 @ 22:04:37
URL: http://mimmizebrasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0