första inlägget by:sara

heeeeeeej, jag fick den stora äran att skriva första blogginlägget på alices blogg. det känns härligt!
i lördags åkte jag hem till alice vid nio tiden på kvällen, såg slutet på robinsson med hennes familj och mikaela, sedan bar det av ut till gäst-stugan och glo på film.
sov över där.

söndagen väckte dom oss vid nio på morgonen. och jag var faktiskt väldigt pigg, motsattsen till vanliga sara-morgonar ;)
sen åt vi mat, och mest låg och slappa i sängen tills vi åkte med alices mamma och calle som skulle på golf och bio. jag red på nikita då så mockade alice våra boxar och satt vid min dator :D
sen sov hon hos mig och det var myyyyyyyyyyys sådeså.
idag måndag har oxå vart en slappdag, men vi har vart duktiga och har vart ute väldigt mke. satte upp studsmattan så har faktiskt hoppat en hel del. ;)
nu ska vi snart till ridhuset och jag ska träna på nikita för sia (alices mamma) det går nog bra hoppas jag :)

hare gött !

alice tafsar på sara :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0