fortfarande sjuk..

Idag har jag pluggat hela dagen. men ändå känns det inte som om det blev så mycket text på papperet. jag har suttit inne hos mormor och skrivit på hennes dator för jag vet faktiskt inte varför :P men så hitta jag ett sånt där extremt skönt fotbad sak som bubblar . Så där satt jag med fötterna typ hela dagen. Men jag fick typ hämta nytt varm vatten hela tiden. och så typ hitta jag lite sånt här fot salt i mormors hyller så fötterna var som små russin när jag tog upp dom efter tre timmmar fotbad xd låter helt insane jag vet men STS det var extremt skönt.

det var tur att jag inte var i skolan idag för vi hade typ prov, redovisning och inlämning samma dag och jag hade inte pluggat till matte provet och uppsatsen var inte klar. Så det är alltså den jag satt och skrev på idag.
Stannar nog hemma imorgon också, jag låter fan som en säl när jag pratar för jag är as täppt i näsan och sen så har jag typ piss ont i bihålorna och huvudet fortfarande.

hörs imorgon!
/alice

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0