hemma fortfarande :S

tyvärr så är jag fortfarande sjuk men jag hoppas ett jag blir bättre till ikväll. För jag ska på nån kvällsgala som Calles skola ordnar och mamma hade fälttävlansträning så hon kunde inte komma och pappa gymmar . Så nån var ju tvungen att gå. Risken är att det blir skittråkigt, men lillebror är typ konfransier eller hur det ny stavas.

Tredje dagen jag är hemma från skolan nu så det börjar bli ganska segt att bara ligga framför datorn hela dagarna. Så nu tittar jag på en film jag fick låna av mimmi. Den heter Music and lyrics, den var ganska söt men lite fjantig. Den är med Hugh Grant och Drew Barrymore. Älskar henne , hatar honom.

Min idag får jag iaf rida. För igår var Harleys typ vilodag och bara därför så var jag extremt ridsugen. Men idag får jag rida :D bara för det så kommer det väl att gå åt helvete. Får väl hoppas på det bästa.

Imorgon ska jag till stan och shoppa upp barnbidraget men det räcker inte speciellt långt direkt. "det är för mycket månad kvar när lönen är slut" brukar man ju säga och det stämmer som fan. Men man ska ju inte klaga , det finns ju folk som har det värre.


Nu ska jag ut och rida,
Kanske skriver om hur tråkigt det var ikväll sen.
Puss
/alice


Kommentarer
Postat av: Linnea

HEEJ :D

fin häst du har (:

synd att du inte kunde komma ikv :/



<3

2009-04-23 @ 18:33:37
Postat av: Alice / SVAR

Jag vet :D alla borde få ha en sån plutt xD

2009-04-24 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0