JAG HAR BLIVIT MOSTER :D:D

Imorse ringde pappa hem från jobbet och sa att Malin (storasyster) har fått barn :D det blev en liten flicka. Jag har inte hunnit prata med henne än så jag vet inte hur stor den är, hur den mår , hur hon mår. Men eftersom pappa inte sa att dom mådde dåligt så är det såklart dom mår bra antar jag.
Vi ska in på fredag och hälsa på. Jag kommer att dö ;) fatta vad liten man har varit igentligen :P

Igår var den där jäcla kvällsgalan på min lillebrors skola. Jag stod med ont i fötterna pga av klackarna. En timme med ungar som mima fel och vicka på höfterna. Det var plågsamt!

Idag har jag vart i stan i alla fall. Köpte en enorm röd plånbok som var as läcker. Sen blev det inte mycket mer än lite underkläder och sånt smått. Men pengarna bara brann upp... Fattar inte vart dom tar vägen xD

Ska hjälpa mamsen med maten nu.
BTW, visst låter jag gammal när jag har blivit moster ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

gamla Alice :) var ungen söt?



jag har gjort en blogg!!! :D:D du måste läsa den (;

<3

2009-04-27 @ 21:44:56
URL: http://Linneasblog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0