Linnea inlägg :D

Tjollahopp, jag Linnea har fått en stora ären (hehe) att skriva ett inlägg .D

Dagen har varit ganska bra.. inte mkt har hänt, det gör det aldrig härute... det är tråkigt :/ allt går bara likadant dag efter dag efter dag.. men sånt är livet, allt kanske inte kan vara kul..

Imorn äre redovisning, jag ska redovisa om sophantering för klassen, boho, hurra vad kul -.-
Vi ska även redovisa om sin favoritlåt på engelskan.. jag fullkomligt ääääälskar musik, så man har ju många favoriter. Men tillslut valde jag Robbie Williams med låten Angels, så jä*la bra låt!!!!!!!!
Alice valde en grymt bra låt också! Blink 182 äger ju, o de har tydilgen återförenats .D kulkulkul

Jag har kommit på att jag saknar verkligen kaninungarna, dom var såå söta :/ så jag lägger upp en bild på dom..eller två hah ;)

enjoy : D
kaninungarna

finns det sötare unge?

Nu ska jag börja träna på redovisningen, roligt värre

hare braa, Linnea

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gillar du kaninbilderna? :D:D

2009-04-29 @ 18:13:51
URL: http://linneasblog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0